برگزاری کلاس غیرقانونی دور از چشم ناظران اتفاق جدیدی نیست. از جایی این پدیده عجیب به نظر می‌رسد که یک کلاس به صورت علنی قوانین کشور را نقض و از آن به عنوان یک مزیت تبلیغاتی استفاده می‌کند...
کد خبر: ۷۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 06 January 2019

کلاس طراحی در تهران با قوانین لس‌آنجلسی!

به گزارش «تابناک تهران»؛ همیشه کنار همه کلاس‌هایی که با مجوز و بی‌مجوز خدمات آموزشی ارائه می‌دهند. تک و توک می‌شود زمزمه‌ برگزاری دوره‌هایی را شنید که در آن ردپای نقض قوانین پیدا می‌شود؛ کلاس‌هایی که جواز قانونی ندارند و در بیشتر مواقع  زیرزمینی و چراغ خاموش برگزار می‌شوند. اما این بی‌قانونی‌ها از جایی عجیب به نظر می‌رسد که  نه شکل مخفیانه و پنهانی که صورت علنی به خود می‌گیرد. نمونه بارز آن برگزاری یک کلاس طراحی در یکی از مناطق تهران است؛ جایی که بسیاری از خانم‌های حاضر در این کلاس با وجود حضور آقایان بدون داشتن حجاب شرعی، رعایت نکردن موازین شرعی و با پوششی متناقض با قوانین کشور، در کلاس حاضر می شوند.

نکته قابل توجه ماجرا هم اینجاست که برگزارکنندگان این کلاس نه تنها ابایی از انجام این کار ندارند که حتی به راحتی با به اشتراک گذاشتن تصاویر و عکس‌های مربوط به این دوره‌ها در فضای مجازی، روی این حرکت غیرقانونی مانور می‌دهند و از آن به عنوان یک مزیت مثبت در جهت تبلیغ استفاده می‌کنند تا شما را به این نتیجه برسانند که اگر تا قبل از این، بی‌قانونی‌های مرسوم شکلی مخفیانه به خود داشته در حال حاضر به خاطر نبود هیچ نظارتی صورت علنی به خودش پیدا کرده است!

اما سوال و یا به عبارت دیگر ابهام اینجاست که "چگونه این‌دست از موسسات می‌توانند در شهر تهران مجوز فعالیت بگیرند؛ درحالیکه به وضوح فعالیت‌های غیرقانونی دارند"؟

کد خبر 4504482
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
این دست کلاس ها در سطح شهر تهران و در دانشگاه های تهران کم نیستند
حجاب دیگر معنایی ندارد
رفتار مناسب محیط آموزشی دیگر بی معنا شده
اخلاق به یغما رفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار