مشکینی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: به زودی بوفه واحد علوم و تحقیقات در شرایط مطلوب و قابل قبول راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 30 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ یکی از مطالبات دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تعطیلی  6 ماهه بوفه دانشگاه است که در این زمینه مجید مشکینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، گفت: بزودی بوفه دانشگاه در شرایط مطلوب و قابل قبول راه اندازی خواهد شد و دانشجویان دیگر نگران نباشند به طوری که تمام مطالبات دانشجویان به نوبت پیگیری می شود.

عضو کمیته بررسی سانحه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات افزود : با بستن قرار داد با پیمانکار جدید بوفه این واحد از دانشگا آزاد با رعایت استانداردهای لازم و همچنین امکانات مورد نیاز دانشجویان راه اندازی خواهد شد.

مشکینی با اشاره به نظارت دقیق و جدی بر وضعیت کلی تحصیل دانشجویان ادامه داد: نظارت و رسیدگی بر روی همه نیازهای دانشجویان در ابعاد مختلف انجام می گیرد به طوری که دانشگاه با مناسب ترین قیمت به جای کمترین قیمت با پیمانکاران در حوزه حمل و نقل و همچنین تجهیز بوفه قرار داد می بندد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : کیفیت غذای دانشجویی واحد علوم و تحقیقات و دیگر موارد مورد انتظار دانشجویان بدون هیچ گونه مشکلی با نظر دانشجویان انجام می شود.

منبع: فارس
برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار