کد خبر: ۶۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 29 December 2018

فرزین پورمحبی: در دلسوز بودن مسئولین‌مان شکی نیست فقط مشکل این‌جاست، دلسوزی آن‌ها با اندکی تاخیر نمود عینی پیدا می‌کند!

مثلا وقتی اتوبوسی سقوط می‌کند مسئولین سه‌سوته؛ یک دوجین  اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌کنند! وقتی هم دلار صعود می‌کند سر جیک ثانیه «سلطانی»را پیدا کرده و سرش را زیرآب می‌کنند! بفرض اگر می‌شد این سلاطین را کمی زودتر پیدا کنند؛ آنها دیگر نمی‌توانستند اوضاع اقتصادی را تا این حد؛ پادر هوا و جیب‌های‌مان را خالیو حالمان را خراب کنند! حتی می‌توانستند سر وقت از اختلاس‌ها؛ تعطیلی کارخانه‌ها؛ ورود قاچاق؛ بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی و... جلوگیری کنند!    

بله؛ مسئولین خدمتگزار کار خودشان را می‌کنند و اصلا هم زیر بار زور نمی‌روند البته به جز زمان‌هایی که سمبه‌پرزور باشد که در آن صورت هر کاری که بشود می‌کنند؛ مثلا جد و آباد چیزی مثل برجام را امضا می‌کنند!  

مگر ندیدید استادیوم آزادی را چگونه ۴۰- ۳۰ روزه مطابق با استانداردهای جهانی کردند و معضل ۴۰ ساله ورود بانوان به استادیوم‌ها را یک شبه حل کردند؟! بعبارتی؛ وقتی زور بالای سرشان بود هر چیزی که قبلا گفته بودند را مثل آب خوردن حاشا کردند. خلاصه اینکه معمولادلسوزی آنهابعد از مرگ سهراب راه خودش را باز می‌کند و تاکید می‌کنم... پس از مرگ سهراب!

پیشنهادمان هم این است که جسارتا این اختلاف فازشان را با اوضاع جهان به روز کنند تا اینگونه از مصیبت‌های بعدی پیشگیری کنند.چیزهایی از قبیلFATF  هم از همان چیزهاست که می‌تواند با اندکی تدبیر، نوش دارو را در وقت مناسب تزریق کنند! 

فقط کافیست کمی فکر کنند و در تحقق شعارهای‌شان با ما اینقدر رودربایستی نکنند و یا خیلی هم روی چیزهایی که فهمیدند غلط است متعصبانه اصرار نکنند. 

اگر کمی چشم و گوششان را باز کنند در اطراف شان آماری را مشاهده می‌کنند که اگر نکنند بهتر است و این کشتی به سمت جایی می‌رود که اگر نرود بهتر است! 

خلاصه، ما لایق این چیزی که هستیم نیستیم!!

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
عااالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار