مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اشاره به ظرفیت اشتغال‌زایی استارت‌آپ‌ها گفت: متأسفانه برورکراسی اداری مانع از فعالیت آن‌ها است که اگر کمتر درگیر ‌بروکراسی اداری شوند فعال‌تر شده و می‌توانند اشتغال‌زایی بسیاری ایجاد کنند.
کد خبر: ۶۹۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 23 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ مرتضی رضایی عصر امروز در جلسه اشتغال استان تهران با اشاره به لزوم حمایت از استارتاپ‌ها اظهار داشت: سال گذشته برای بررسی مشکلات در حوزه استارت‌آپ با 28 شرکت فعال در این حوزه  جلسه مشترک داشتیم که فارغ از هر گونه درخواست برای دریافت وام و یا تسهیلات ویژه تنها خواستار ایجاد شرایطی متناسب با ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات بودند.

وی بیان کرد: استارت‌آپ‌ها در استان تهران عملکرد مطلوبی دارند و همچنان که رئیس‌جمهور نیز بر این نکته تأکید دارند استارت‌آپ‌ها در بخش خصوصی بسیار فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران افزود: فعالان در حوزه استارت‌آپ‌ها اقدامات مختلفی انجام داده‌اند و در همین راستا اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده‌اند و حتی در حوزه صادرات نرم‌افزار نیز فعال هستند همچنان که کافه بازار 30 هزار توسعه‌ دهنده دارد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه استارت‌آپ‌ها فضا برای فعالیت و حضور پررنگ فعالان فراهم است اما متأسفانه برورکراسی اداری مانع از فعالیت آن‌ها است که اگر کمتر درگیر بروکراسی اداری شوند فعال‌تر شده و می‌توانند اشتغال‌زایی بسیاری ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار