کد خبر: ۶۹۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 21 December 2018

فرزین پورمحبی: بقول زیدی، همینی که هست، باید شرائط فعلی را تحمل کنیم چون راهی است که خودمان انتخاب کرده‌ایم. سمعا و طاعتا، چشم‌مان کور و دندمان نرم، از ماست که بر ماست و ما هم این فرمایش را به روی تخم چشمان‌مان گذاشته و مثل بچه آدم تا می‌توانیم خودمان می‌مالیم، خودمان اشکنه‌ می‌خوریم و خودمان هم لنگی می‌شویم و البته در برابر تحریم و جد و آباد ترامپ هم بشدت مقاومت می‌کنیم.

اما اگر جسارت نشود  و زیاده خواهی نیاشد به یعضی از این مسئولینی که در انتخاب شرائط موجود نقشی نداشتند و در نتیجه در حال حاضر مشغول عشقو کیف دنیایند و زندگی‌های لاکچری دارند؛ بگویید: اگر می‌شود ماشین‌های لوکس‌شان را بعد از ترخیص از گمرک به ما نیز بدهند تا ... هم یک دوری باهاشان بزنیم و هم سرراه؛ تحریم‌ها را هم با آنها دور بزنیم. چون یک ندای درونی بهمان می‌گوید: دور زدن تحریم با لکسوس (به دلیل سرعت بالایش) اثرات ضد آمریکاییش بیشتر است. اصولا وقتی ماشین‌ «برو» باشد؛ هم می‌شود با آن فرار به جلو کرد مثلا سه سوته مسائلی مانند: تدوین و دخل و تصرف ویدیوئی؛ توهین‌های قومیتی؛ استعفا از مجلس؛ استیضاح وزیر و ... را علم کرد و هم با دیدن اینکه هوا پس است سر جیک ثانیه دنده عقب برگشت و عذرخواهی کرد و خیلی سریع پرونده را مختومه کرد؛ بعبراتی: نه خانی آمده و نه خانی رفته! 

پراید بجای اینکه آدم را جایی ببرد؛ آبروی آدم را می‌برد! یعنی در شرائط حساس نمی‌شود تر و فرز با آن جلو و عقب کرد و تغییر موضع مناسب داد؛ پراید ماست‌تر از آن است که بتواند خیلی‌چیزها را ماست مالی کند ...  خودنان بگویید: صفر تا صد پراید کجا و صفر تا صد لکسوس کجا؟ 

به هر تقدیر ما بعنوان جامعه خاک برسرانی (نقل قول از نماینده مذکور- همان خس و خاشاک سابق) که به این نماینده محترم رای دادیم اعلام می‌کنیم که هر چه سریعتر به موضوع گمرک ایشان رسیدگی شود تا چنین توهین هایی تکرار نشوند و زبان‌مان لال در صورت تکرار جنین وقایعی نمایندگان‌مان ناگزیر به استعفا از مجلس نشوند ما دیگر تحمل فرار مغزها را از خانه ملت نداریم مخصوصا اگر مقصد فرار برخی از آنها دانشگاه باشد! زیر کلمات «برخی» و «دانشگاه» خط تیره می‌کشیم. 

در پایان تقارن این حادثه را با پرپر شدن 3 دسته گل دانش آموز دختر از همان استان را به هیچ فالی نمی‌گیریم و فقط اندکی تامل می‌کنیم و می‌رویم رد کارمان!      

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار