رییس پلیس پایتخت:
سردار رحیمی گفت: چهارراه ولیعصر شلوغ ترین و پرحجم ترین چهارراه تهران و ایران است، لذا برداشتن موانع و باز شدن چهارراه ولیعصر به هیچ عنوان ممکن نیست.
کد خبر: ۶۹۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 19 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ «سردار حسین رحیمی» (چهارشنبه 28 آذر) در حاشیه پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران با اشاره به باز شدن چهارراه ولیعصر گفت: میلیاردها تومان برای زیرگذر چهارراه ولیعصر هزینه شده است تا این جمعیت از طریق زیرزمین تردد کنند، اگر باز شود ترافیک سمت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی به شدت افزایش می یابد.

رییس پلیس پایتخت در ادامه بیان کرد: بحث ها و مسایلی نیز در خصوص تردد معلولان و ویلچرسواران مطرح شده است که ما می توانیم برای عبور و مرور لحظه ای آنها دربی را قرار دهیم که با استفاده از ریموت باز و بسته شود و آنها عبور کنند، این وظیفه را هم به مامور سر چهارراه محول می کنیم.

وی تصریح کرد: البته دوستان شهرداری بهتر است برای تردد معلولان و ویلچرسواران از مسیرهای زیرزمینی چهارراه ولیعصر آسانسور تعبیه کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه چهارراه ولیعصر شلوغ ترین و پرحجم ترین چهارراه تهران و ایران است، گفت: لذا برداشتن موانع و باز شدن چهارراه ولیعصر به هیچ عنوان ممکن نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار