رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تسهیل در امور پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی بالای صد نفر اشتغال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸ 10 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ،  ، بهروز اسودی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستور العمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۹۷ درخواست تسهیلات ثبت شده واحدهای تولیدی بالای ۱۰۰ نفر پس از بررسی و تصویب در کارگروه استانی به بانکهای عامل ارسال می شود.
وی این اقدام را مشروط به نداشتن بدهی معوق و یا چک برگشتی دانست و خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی بزرگ با داشتن شرایط فوق می توانند تسهیلات دریافت کنند و نیازی به اخذ مصوبه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید نیست.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ثبت نام ۵۷۸ واحد تولیدی استان جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ تصریح کرد: ۳۱۳ واحد جهت دریافت ۸۶۵۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که ۱۴۳ واحد مربوط به بخش صنعت و ۱۷۰ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد.
وی اظهار داشت: تاکنون ۳۶ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۲۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و در این نشست نیز و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش ۴۹۸ میلیارد ریال به ۷۱ واحد تولیدی استان موافقت شد که با پرداخت تسهیلات به این واحدها برای ۱۴۹ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
بهروز اسودی از بررسی مشکلات سه واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید و با حضور اعضای اصلی کارگروه موارد و مسایل بانکی ، زیربنایی و تامین اجتماعی واحدهای تولیدی مس کاوان عباس آباد ، جوان اندیشان پویای قومس و الماس کاران کاویان مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرایی شدن ۷۲درصد از مصوبات کارگروه خاطر نشان کرد : در جلسات قبلی کارگروه مشکلات ۶۵۱ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است که از ۱۵۳۲ مصوبه ای که در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است ، ۱۱۰۷ مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار