مدیرعامل مجموعه درمانی پردیس شیراز گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه درمان سرطان جهان همزمان با کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز آماده ارائه خدمات به بیماران می شود.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 27 November 2018

تابناک فارس به  نقل از باشگاه خبرنگاران:نجیبی مدیرعامل مجموعه درمانی پردیس شیراز اظهار کرد: همزمان با کنگره بین المللی جراحی سرطان که از ۷ تا ۹ آذر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور متخصصان سرطان سراسر جهان برگزار می‌شود، پیشرفته‌ترین دستگاه درمان سرطان جهان، نصب، معرفی و آماده ارائه خدمات به بیماران خواهد بود.

وی گفت: با توجه به افزایش روز افزون بیماری سرطان و لزوم پیشگیری و درمان زودرس و به موقع این بیماری، اقدام به ارائه خدمات فوق تخصصی رادیو تراپی و خرید مدرنترین دستگاه‌های شتاب دهنده خطی و لوازم جانبی مربوطه کرده ایم.

نجیبی افزود: امروزه در جهان پرتو درمانی یکی از کارآمدترین روش‌های درمان سرطان محسوب می‌شود آنچنان که در درمان بیش از ۶۰- ۷۰ درصد بیماران این روش موثر بوده است.

وی ادامه داد: ما اکنون این توان را داریم که آخرین روش‌های درمانی روز دنیا را در دسترس هموطنانمان قرار داده تا نه تنها نیاز سفر درمانی بیماران به دیگر کشور‌ها را مرتفع کرده بلکه باعث جذب بیمارانی از دیگر کشور‌های منطقه نیز شویم که این موضوع ضمن ارتقای سلامتی در سطح منطقه باعث رونق صنعت توریسم درمانی در کشور نیز باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار