معاون استاندار تهران:
معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران گفت: نیروهای نظامی ما در زمان طاغوت اختیاری از خود نداشتند، اما امروز اقتدار همین نیروهای نظامی خواب را از چشمان مستکبران گرفته است.
کد خبر: ۶۶۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 14 October 2018

شکرالله حسن بیگی صبح یکشنبه در جلسه استانی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی طی سخنانی گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن بار دیگر پاسخ جنگ تبلیغاتی و اقتصادی دشمن را خواهند داد، امروز دشمنان جنگ اقتصادی و روانی را مانند ۸ سال دفاع مقدس به ما تحمیل کرده است و شبکه های متعدد ماهواره ای و مجازی در پی تبلیغ علیه انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان این که همه ما موظف به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: باید برای نسل جوان تشریح کنیم، که ۴۰ سال پیش و قبل از انقلاب در چه وضعیتی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار داریم.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران آزادی بیان را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام در وقایع دی ماه سال گذشته بسیار خویشتن داری کرد، خون از بینی کسی در این وقایع نیامد، موتور و خودروی نیروی انتظامی را به آتش کشیدند، اما پلیس هرگز دست به اسلحه نبرد، این از خصوصیات نظام مردمی جمهوری اسلامی است، قبل از انقلاب ایران ژاندارم منطقه بود و افراد دیگری برای کشور ما تصمیم می گرفتند، که چه میزان نفت بفروشیم، کجا وارد عملیات نظامی شویم و چطور اقدام کنیم.

حسن بیگی گفت: نیروهای نظامی ما در زمان طاغوت اختیاری از خود نداشتند، اما امروز اقتدار همین نیروهای نظامی خواب را از چشمان مستکبران گرفته است.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران گفت: افتتاح پروژه های عمرانی هم زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید مورد توجه باشد.

وی با بیان این که ادارات استانی در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم مختلف تا پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی دقیق داشته باشند، افزود: باید ادارات کل بر مبنای تصمیمات استانی برای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عمل کنند و منتظر مصوبات وزارتخانه ها نمانند.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران از برگزاری جلسات برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان ها خبر داد و افزود: برای برگزاری این جلسات به فرمانداری ها ابلاغ رسمی شده است و گزارش عملکرد شهرستان ها در این خصوص به دقت رصد می شود.

وی گفت: همه ما دغدغه انقلاب اسلامی را داریم و باید برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم چهلمین سالگی انقلاب اسلامی می بایست خارج از وظایف و چارچوب های اداری اقدام کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار