قائم‌ مقام جامعه روحانیت شیراز گفت: الفت و صمیمیت شورا و شهرداری نقطه‌ قوت است.
کد خبر: ۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷ 23 January 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب عصر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت این شهر که با حضور شهردار شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال اخیر خاص و عام معترف هستند که تحول اساسی در شهرداری ایجاد شده و کارهای زیربنایی صورت پذیرفته که نشان‌دهنده کارآمدی شهردار فعلی و همکاران وی است.

وی افزود: کارآمد بودن یک مسئول در نظام اسلامی دو فایده دارد که نخستین آن حل مشکلات مردم و دیگری خنثی شدن تبلیغات سوء دشمن و ایجاد امید در دل مردم نسبت به کارآمدی نظام است.

عضو جامعه روحانیت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: صهیونیست‌ها در پشت مسئله اهانت به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) توسط نشریه‌ای منحوس قرار دارند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: ما این کار قبیح و زشت را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان و بلکه آزادگان و آزادیخواهان جهان به بهانه واهی آزادی بیان قابل‌پذیرش نیست.

دستغیب ابراز داشت: در مورد مهاجرت از شهرهای کوچک و روستاها به شهرهای بزرگ نه به نحو مطلق می‌توان جلوی مهاجرت را گرفت و نه به‌طور کامل می‌توان آن را تائید کرد و در این زمینه اگر با برنامه‌ریزی صحیح، خدمات شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک‌تر نیز ارائه شود به‌طورقطع مهاجرت‌ها کاهش می‌یابد.

وی همچنین اضافه کرد: نیاز به احداث مسجد در بسیاری از نقاط شیراز وجود دارد و در این راستا جامعه روحانیت آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری اعلام می‌دارد.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به سخنان مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس عنوان کرد: نصب تصاویر شهدا و علمای شیراز در نقاط مناسب شهر، رفع کامل مشکل دیوارنویسی‌ها و تلاش در راستای توزیع عادلانه‌تر خدمات و امکانات در نقاط مختلف، از جمله مواردی است که شهرداری باید در مورد آن اهتمام داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار