تذکرات در صحن علنی شورا؛ تریبونی برای اعتراض به مسائل و مشکلاتی است که این روزها در اطرافمان می بینیم ولی سوالی که در پس این تذکرات مطرح است، میزان اثر بخشی این واکنش ها نسبت به مشکلات است.
کد خبر: ۶۶۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 07 October 2018

به گزارش تابناک : نود و یک جلسه از صحن علنی شورای شهر تهران برگزار شده است و هر یک از اعضا بیش از ده تذکر تا به حالا به طور میانگین داشته اند؛ این در حالی است که کمتر کسی از سرنوشت این تذکرات پرس و جو می کند. شورای شهر تهران این روزها به تریبون اعتراضات نسبت به مسائل موجود مبدل شده است و عموما پاسخ شهرداری نسبت به این تذکرات رضایت بخش نیست. در این رابطه خبرنگار تیتر شهر به سراغ زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران رفت تا از میزان رضایتش در خصوص تذکراتی که در صحن علنی شورای شهر ارائه می کند با خبر شود.


نژاد بهرام در این خصوص گفت: پاسخ حدود 80 درصد تذکرات را دریافت کرده ایم ولی ممکن است قانع نشده باشیم.


عضو شورای شهر تهران افزود: یکی از جدی ترین تذکراتی که من و همکارانم داده بودیم بحث سفید بالک ها بوده است. سفید بالک ها حذف شد یعنی عملا امسال سفید بالک نداشتیم. اما حدوده 40 پاسخ ها قانع نشده ایم و مجددا تذکر را فرستاده و محورهایم را می دهم.


وی در رابطه با اهمیت تذکرات در صحن علنی شورا بیان کرد: ما از تذکر به عنوان یک ظرفیت برای توجه دادن استفاده می کنیم. موضوع تذکر را شاید بتوان با نامه هم نوشت اما وقتی در صحن مطرح می شود فارغ از اثر اطلاع رسانی، توجه بیشتری را در همه نهادهای شهرداری جلب می کند و فرصتی است که از طریق مردم پیگیری شود.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار