شش ملی‌پوش تیم‌های مردان و زنان بسکتبال پالایش نفت آبادان از این تیم جدا شدند.
کد خبر: ۶۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 30 September 2018

تیم‌های بسکتبال مردان و زنان پالایش نفت آبادان در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور با افت شدید بودجه مواجه شده‌اند که بر همین اساس، جرقه‌های آغاز یک فصل سخت برای این تیم‌ها زده شده است.

دو ملی‌پوش تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان به نام‌های محمد جمشیدی و آرمان زنگنه به «شیمیدر تهران» پیوستند؛ شیمیدر اعلام کرده است که در بدو پیوستن بازیکنان به این تیم، ۵۰ درصد از قرارداد آنها را پرداخت خواهد کرد که شاید این موضوع، اصلی ترین دلیل جدایی این بازیکنان از نفت آبادان باشد.

همچنین فرید اصلانی دیگر ملی‌پوش پالایشی‌ها پس از یک فصل و نیم حضور در آبادان به ماهشهر رفت و به پتروشیمی بندرامام پیوست.

نفتی‌ها نیز پس از اینکه نتوانستند از حضور ستاره‌های داخلی و خارجی در فصول گذشته برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کنند، در فصل جاری از توان فنی بسیار کم‌تری برای کسب این مهم بهره می‌برند.

کادر فنی این تیم هفته‌هاست برای جمع‌آوری یک تیم آبرومند در حد لیگ برتر، تمرینات خود را در مجموعه ورزشی 17 شهریور آغاز کرده است.

سقف قرارداد‌های عنوان شده برای جذب بازیکن توسط این تیم ۲۰۰ میلیون تومان عنوان شده اما مجوز به خدمت گرفتن چهار بازیکن بیش از این مبلغ به این تیم داده شده است.

در تیم بانوان پالایش نیز، سه ملی‌پوش تأثیرگذار تیم به نام‌های معصومه اسماعیل‌زاده، مژگان خدادادی و ساغر آجیلی به نامی‌نو اصفهان پیوستند.

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان سال‌ها با در اختیار داشتن ملی‌پوشان متعدد، فصل گذشته و پس از تضعیف تیم‌های رقیب موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، باید دید در فصل جدید سوپر لیگ بانوان با توجه به اینکه توان جذب بازیکن ملی‌پوش ندارد، چه نتایجی را در این آوردگاه رقم خواهد زد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار