استاندار تهران گفت: در شرایطی که کشور در جنگ تمام عیار با دشمنان قسم‌خورده نظام قرار دارد، ناامید کنندگان مردم در جبهه دشمن قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 18 September 2018

محمدحسین مقیمی در دیدار با صاحبان صنایع شهرستان ورامین گفت: ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمنان قرار دارد که قصد دارند تولید ما را زمین‌گیر کنند، ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این توطئه‌ها خنثی شوند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه گفت: این که در مقطعی از هفته‌های اخیر برخی کالاها به جای بازار مصرف، سر از انبارها در آورده‌اند و باید بگویم این مورد کار یک نفر خارج‌نشین نیست، این مسائل، مشکلات و هزینه‌های زیادی را به جامعه تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: این که ظرف سه روز قیمت یک خودرو از ۱۴۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند که دیگر کار استکبار نیست، البته ما باید بهتر عمل می‌کردیم و در همان روز با افرادی که این‌گونه قیمت‌ها را افزایش می‌دادند برخورد می‌کردیم.

مقیمی اظهار داشت : امروز با سیاست‌های دولت ، برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته تلاش داریم که به نقطه ثبات رسیده و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با تأکید بر این که کسی نباید مردم را نسبت به آینده مأیوس کند اظهار داشت : اگر تولیدکننده با مشکل آب ، برق و گاز مواجه است، ما باید به سراغ تولیدکننده برویم؛ زیرا نباید تولید متوقف شود، اگر این اصل مورد توجه قرار نگیرد و مردم نسبت به نظام مأیوس شوند ، آن فرد در جبهه دشمن قرار گرفته است.

وی افزود : رسالت و وظیفه تمامی مسئولین این است که تولید را سرپا نگاه داشته و جامعه را شاداب نگاه داریم، اگر یک کارخانه و واحد کشاورزی تعطیل شود که دیگر نمی‌توان از آن واحد مالیات و یا بیمه اخذ کرد.

استاندار تهران گفت : اگر مشکلی وجود دارد آن را باید خودمان اصلاح کنیم ، خیر و صلاح مملکت و نظام در این است که مشکلات موجود با توان و ظرفیت داخلی برطرف شود.

استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان ورامین ، از چند واحد تولید صنعتی و کشاورزی بازدید کرده و در جلسه مشترک با صاحبان صنایع شرکت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار