عضو شورای شهر تهران گفت: علی‌رغم تذکرات متعددی که دادم، ولی همچنان حیاط شورا و شهرداری با آب شرب لوله‌کشی و تانکر ۲ هزار لیتری شست‌وشو می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 18 September 2018

به گزارش فارس، شهربانو امانی در تذکرات پیش از دستور هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: ایام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) مختص ایران و مسلمانان نیست و بسیاری از مردم جهان در این ایام سوگواری می‌کنند. 

وی ادامه داد: هر جا از مظلومیت یاران حسین صحبت می‌کنند، از تشنه لبی امام حسین(ع) و یارانش می‌گویند. 

امانی افزود: آب همواره یک منبع گرانقیمت در جهان بوده است و علی‌رغم تذکراتی که به بنده داده بودند، یکشنبه هفته گذشته گزارش دادند حیاط شورا و شهرداری را با آب شرب می‌شویند و بنده یک سال است که دارم در این خصوص تذکر می‌دهم و هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد. 

وی افزود: این تذکر شخصی بنده و نیز به تمام اعضا این تذکر را دارم. با تانکر ۲ هزار لیتری حیاط شورا و شهرداری را شسته‌اند و عصر نیز آن سوی حیاط شهرداری را با آب شرب شسته بودند. 

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر آنقدر دانش فنی وجود دارد که آب شرب برای شست‌وشو هدر نرود و یکی از جدی‌ترین بحران‌‌های کشور ما خشکسالی و کمبود آب است. 

وی بیان کرد: خطر پیش رو برای آینده پایتخت ایران این است که با عدم صرفه‌جویی در این طرح به استقبال خشکسالی برود. بدون خیلی از تجهیزات می‌توان زندگی کرد، ولی بدون آب نمی‌توان زندگی کرد و جنگ هزاره سوم جنگ آب است. 

امانی گفت: به خاطر شرایط زیست محیطی گریزی نداریم جز اینکه به سمت ساخت و ساز سبز حرکت کنیم. 

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار