کد خبر: ۶۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 18 September 2018

رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از دستگیری سارقی که برای فرار از دست پلیس اقدام به نصب پلاک جعلی روی خودروی سرقتی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اروجعلی ببرزاده در این باره گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حال گشتزنی در خیابان مظاهر بودند که راننده یک دستگاه خودروی سواری به محض مشاهده خودروی پلیس با سرعت زیاد از محل گریخت و در این فرار به یک دستگاه خودروی دیگر نیز برخورد کرد، اما همچنان به راه خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه این اقدام توجه ماموران را جلب کرده و به تعقیب خودروی متهم پرداختند، گفت:  همچنین در طول مسیر تعقیب و گریز، مشخصات خودروی مذکور از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام و طی آن مشخص شد این خودرو مسروقه است، اما پلاکی که روی آن نصب شده جعلی و دست ساز است.

رییس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه ادامه داد: این تعقیب و گریز ادامه داشت تا این که در یکی از خیابان‌های فرعی محله قصر فیروزه، متهم متوقف، دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد.

ببرزاده با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و اظهارکرد که پیش از سرقت خودرو برای این که در طول مسیر شناسایی نشود، پلاک جعلی و دست ساز روی آن نصب کرده بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، خودرو برای شناسایی مالکش به پارکینگ منتقل شد و متهم به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت‌های دیگر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار