رئیس کمیسیون عمران مجلس:اکنون بارها با دولت در خصوص ارسال هر چه سریع تر این لایحه به مجلس رایزنی کرده ایم.
کد خبر: ۶۳۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی  با اشاره به تقدیم لایحه دوفوریتی قانون پیش فروش ساختمان از سوی وزیر راه وشهرسازی به دولت، گفت: متاسفانه دولت در ارایه این لایحه به مجلس بسیار تعلل کرده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ارایه لایحه از سوی وزیر راه و شهرسازی به دولت دلیل بر نهایی شدن آن نیست، افزود: به طور حتم زمان زیادی نیاز است تا این لایحه در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی دولت بررسی و نهایی شود.

بارها به دولت در خصوص ارسال هر چه سریع تر لایحه پیش فروش ساختمان تذکر داده ایم

وی با تاکید بر اینکه کمیته تخصصی کمیسیون عمران مجلس به بررسی طرحی در حوزه قانون پیش فروش ساختمان پرداخته است، تصریح کرد: تاکنون بارها با دولت در خصوص ارسال هر چه سریع تر این لایحه به مجلس رایزنی کرده ایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه از جزییات لایحه پیشنهادی دولت در خصوص اصلاح قانون پیش فروش ساختمان اطلاعی ندارم، ادامه داد: به طور حتم اگر تعللی در ارسال این لایحه به مجلس صورت نگیرد بررسی همزمان آن با طرح پیشنهادی نمایندگان به صورت توامان صورت خواهد گرفت.

تلاش برای مسدود سازی مسیر کلاهبرداری در مسکن

رضایی تاکید کرد: در صورت تعلل مجدد دولت در ارایه لایحه مذکور کمیسیون عمران مجلس مجبور به بررسی و تصویب طرح پیشنهادی خود در این حوزه خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هدف کمیسیون عمران مجلس از تدوین طرحی برای اصلاح قانون پیش فروش ساختمان کاهش کلاهبرداری در حوزه مسکن و خرید و فروش های کاذب و تقلبی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار