رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با تبریک این موفقیت به این دانش آموز موفق و خانواده وی، از تلاش های معلمان، مدیر و کارکنان دبیرستان علامه حلی در زمینه آماده سازی علمی آریا حلاوتی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 15 July 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، سید داوود ملکی افزود: پنجاه و ششمین دوره المپیاد جهانی ریاضی از سیزدهم تیر سال جاری به مدت 11 روز در شهر جیانگ مای کشور تایلند برگزار شد.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: آریا حلاوتی از کرمان و فربد اکباتانی، امین بهجتی، علی دائی نبی، علی صیادی و مجتبی زارع بیدکی از شهر تهران در قالب تیم المپیاد ریاضی ایران در این المپیاد شرکت کردند.

مشیت الله سعیدی افزود: سه دانش آموز ایرانی، موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی جهان شدند که نام آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی در بین آن ها می درخشد.

همچنین رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با تبریک این موفقیت به این دانش آموز موفق و خانواده وی، از تلاش های معلمان، مدیر و کارکنان دبیرستان علامه حلی در زمینه آماده سازی علمی آریا حلاوتی تقدیر کرد.

علی زنگی آبادی گفت: آریا حلاوتی دانش آموز دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی، عصر جمعه 26 تیرماه به کرمان باز می گردد و آیین استقبال از وی در فرودگاه این شهر با حضور مسوولان آموزش و پرورش، تعدادی از مدیران، خانواده و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود.

تیم ریاضی ایران در این مسابقات با کسب 145 نمره پس از کشور های آمریکا، چین، کره جنوبی، کره شمالی، ویتنام و استرالیا در رده هفتم قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار