علی عباسی‌کسانی با هشدار در خصوص شیوه‌های جدید کلاهبرداری در پوشش موسسات خیریه از مردم خواست کمک‌های خود را در قالب فطریه و کمک به آزادی زندانیان به مراکز معتبر تحویل دهند.
کد خبر: ۶۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 13 July 2015

علی عباسی‌کسانی با هشدار در خصوص شیوه‌های جدید کلاهبرداری در پوشش موسسات خیریه از مردم خواست کمک‌های خود را در قالب فطریه و کمک به آزادی زندانیان به مراکز معتبر تحویل دهند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر شاهد افزایش فعالیت‌های خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان و افراد مستمند هستیم که این موضوع در برخی موارد زمینه کلاهبرداری‌های اینترنتی را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: برخی افراد سود جو با سوء استفاده از این فرصت با راه‌اندازی وب سایت‌های امور خیریه و جمع آوری کمک‌های مردمی در صدد کلاهبرداری از مردم نوع دوست بر می‌آیند.

عباسی‌کسانی تصریح کرد: این وب سایت‌ها کلاهبرداری بوده و در قالب وب سایت‌های جعلی یا فیشینگ طراحی می‌شوند و مبالغ واریزی به حساب‌های معرفی شده از سوی این پایگاه‌های اینترنتی به دست افراد مستمند و نیازمند نخواهد رسید و امکان به سرقت رفتن اطلاعات حساب بانکی مانند شماره کارت و رمز کارت عابر بانک متصور است و در یک فرصت مناسب کلاهبرداران اقدام به خالی کردن حساب بانکی افراد می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های معتبر و قابل اعتماد تحویل دهند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: از عموم مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات یا با شماره تلفن‌های 65-2182361-084 تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار