رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران:
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: ظرفیت های فرهنگی، هنری و تاریخی شمال تهران بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری به شمار می رود و باید از آنها استفاده کرد.
کد خبر: ۶۱۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 29 May 2018

سعید اوحدی

 مهر، سعید اوحدی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک تهران به تشریح فعالیت ها و برنامه های سازمان فرهنگی و هنری در سطح منطقه یک تهران پرداخت و بر ضرورت بسترسازی مناسب این فعالیت ها برای توسعه صنعت گردشگری تاکید نمود.

وی افزود: در حوزه توسعه گردشگری فعالیت های زیادی می توان انجام داد که می‌توان با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مناطق ، سازمان ها و افزایش شناخت از ظرفیت های موجود آنها ابزارهای  مورد نیاز را برای توسعه این صنعت فراهم کرد.

شهردار منطقه یک تهران نیز ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران وجود ظرفیت های غنی فرهنگی و تاریخی منطقه یک تهران را از نکات ممتاز شمال تهران برشمرد و اظهار داشت: منطقه شمیران بر اساس اسناد قدیمی دارای سابقه تاریخی بوده و مراکز تاریخی ، تفرجگاهی و... در این منطقه گنجینه ارزشمند فرهنگی تاریخی شمیران برای توسعه گردشگری است.

تاجیک اسماعیلی در ادامه افزود: شمال تهران با داشتن محلات تاریخی و همچنین بافت اجتماعی فرهنگی مدرن و سنتی در کنار یکدیگر می تواند به عنوان قطب فرهنگی ، هنری شهر تهران مورد توجه خاص گردشگران قرار گیرد که بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار