رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از بروزرسانی اطلاعات ۴ هزار و ۲۶۰ واحد صنعتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 10 May 2018

تابناک فارس به نقل لز باشگاه خبرنگاران: علی همتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در جمع صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: طرح سرشماری و آمارگیری واحد‌های صنعتی با هدف شناسایی دقیق چالش‌ها، مشکلات و ظرفیت‌های واحد‌های صنعتی در راستای توانمند‌سای واحد‌های صنعتی برای حمایت و تولید از کالای ایرانی در کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در استان فارس ۴ هزار و ۲۶۰ واحد صنعتی وجود دارد که باید در قالب این طرح اطلاعات آن‌ها بروز شود، افزود: در این طرح مشخص خواهد شد که هر واحد صنعتی چه میزان اشتغال‌زایی داشته است و در واقع یک نوع راستی‌آزمایی برای طرح‌ها و واحد‌های صنعتی فارس است.

همتی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۳۵ واحد صنعتی که پروانه بهره‌برداری خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده‌اند در داخل شهرک‌های صنعتی فارس وجود دارد، اظهار داشت: ۶۲۵ واحد از این واحد‌های صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این ۹۳۵ واحد زمینه اشتغال ۲۰ هزار و ۲۹۹ نفر را فراهم کرده‌اند، افزود: ۲۹۳۵ طرح صنعتی نیز در دست اجرا داریم که ۸۹۶ طرح در خارج از شهرک‌های صنعتی و ۲ هزار و ۳۹ طرح از آن در شهرک‌های صنعتی فارس در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌هایی که در شهرک‌های صنعتی فارس در دست اجرا هستند ۳۳ هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار