مربي باشگاه كاراته آواي‌رزم قم خبر داد
مربي باشگاه كاراته آواي‌رزم قم از درخشش كاراته‌كاهاي اين باشگاه در مسابقات قهرماني كشور و راهيابي آنها به اردوي تيم ملي نونهالان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 06 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،پیمان نظری اظهار کرد: با درخشش مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را داشت، شاهد درخشش دو تن از کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم و دعوت آنها به اردوی تیم ملی کاراته نونهالان بودیم.

وی ادامه داد: رضا دهقان کاراته‌کای با استعداد باشگاه کاراته آوای‌رزم قم که زیر نظر مجید عبدالحسینی سرمربی فعلی تیم ملی کاراته امید ایران تمرین می‌کند، مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور و انتخابی تیم ملی کاراته نونهالان ایران را با شایستگی به دست آورد و به اردوی تیم ملی راه یافت.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم افزود: دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور بیش از ۸۰۰ کاراته‌کا در هر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی به مدت دو روز طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به میزبانی شهر ری به انجام رسید و با معرفی نفرات اول تا سوم به پایان رسید.

وی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات رضا دهقان کاراته‌کای با استعداد باشگاه آوای‌رزم قم در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم با چهار پیروزی به مقام سوم بسنده کرد تا نخستین مدال تیم کاراته قم در بخش کومیته مسابقات قهرمانی نونهالان کشور به رنگ برنز به نام این کاراته‌کای آینده‌درا ثبت شود.

نظری یاد آور شد: همچنین رضا دهقان دیگر کاراته‌کای آینده‌دار قم که چندین مدال بین‌المللی از مسابقات مختلف نظیر جام ایران زمین، جام وحدت و دوستی ارومیه و پیکارهای جهانی شیتوریو در کارنامه دارد، در مصاف با حریفان خود با اقتدار به پیروزی رسید و پس از کسب مدال برنز قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی نونهالان کشور دعوت شد.

وی افزود: متین اسماعیلی کاراته‌کای خوش تکنیک باشگاه آوای‌رزم نیز با سه پیروزی مقابل حریفان خود نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی راه پیدا یافت، در حالی که سال گذشته سیدمحمد سیدان‌جاسبی به نمایندگی از باشڱاه آوای‌رزم قم توانست نخستین مدال تاریخ کاراته استان قم را از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نونهالان در وزن به اضافه 50 کیلوگرم به رنگ نقره به ارمغان بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار