قهوه سازهای خانگی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برندهای مختلفی هم وجود دارند که انواع قهوه ساز را به بازار ایران آورده اند. انتخاب قهوه ساز بستگی مستقیم به میزان استفاده و نوع قهوه مورد علاقه شما دارد.
کد خبر: ۵۸۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 09 April 2018

۳ مدل قهوه ساز برتر برای تهیه انواع قهوه

قهوه سازهای خانگی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برندهای مختلفی هم وجود دارند که انواع قهوه ساز را به بازار ایران آورده اند. انتخاب قهوه ساز بستگی مستقیم به میزان استفاده و نوع قهوه مورد علاقه شما دارد. ممکن است یک قهوه ساز فیلتردار که قهوه فرانسه درست می کند برای شما کافی باشد اما دستگاه هایی هم وجود دارند که اسپرسو و انواع دیگر را تهیه می کنند و می توانند کف شیر را هم به قهوه اضافه می کنند. هر نوع دستگاه قهوه سازی که احتیاج دارید را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل پیدا کنید و با خرید اینترنتی آن از بهترین قیمت و کیفیت و همچنین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. برای اینکه راحت تر دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید ادامه این نوشتار را بخوانید.

قهوه ساز مولينکس

قهوه ساز فیلتردار مولینکس محصولی ساده، کاربردی و زیبا است. اگر به قهوه‌ی ترک یا اسپرسو علاقه دارید، سراغ این قهوه‌ساز نروید؛ زیرا این دستگاه فقط می‌تواند قهوه فرانسه برایتان درست کند. کافی است پودر قهوه و آب را داخل آن  بریزید و منتظر باشید تا قوری شیشه‌ای پر از قهوه شود. این قهوه‌ساز بین 10 تا 12 فنجان قهوه برایتان آماده می‌کند. این دستگاه جای زیادی نمی گیرد و وزنی تنها معادل یک و نیم کیلوگرم دارد. مولینکس برند معتبری است و از کیفیت بالایی برخوردار است

۳ مدل قهوه ساز برتر برای تهیه انواع قهوه

قهوه ساز فیلیپس

قهوه ساز فیلیپس هم مانند مدل های ساده فیلتردار دیگر است، قهوه‌سازها تقریباً به صورت یکسانی قهوه درست می‌کنند و در بیشتر مواقع کیفیت خود قهوه بسیار مهم‌تر از قهوه‌ساز است. با این حال به ‌راحتی می‌توانید با هزینه‌ای کم نیز قهوه‌ساز مناسبی داشته باشید. آنچه باعث می‌شود که قهوه‌ساز در این سطح تفاوت داشته باشد، به کیفیت ساخت محصول بر می‌گردد. رنگ‌پریده‌ یا زرد نشدن بدنه‌ی بیرونی محصول پس از مدتی استفاده یا وجود کتری شیشه‌ای با‌ کیفیت که بر اثر چندین بار گرم‌شدن ترک بر ندارد یا نشکند، از مواردی است که هنگام خرید قهوه ساز باید در نظر داشت. قیمت قهوه ساز فیلیپس حدود ۲۴۰ هزار تومان است.

قهوه ساز گاستروبک

قهوه ساز گاستروبک قهوه سازی برای قهوه خورهای حرفه ای تر است و با  پمپ حرفه ای ulka  ایتالیایی با قدرت 15 بار برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو و انواع دیگر قهوه مناسب است. مخزن این دستگاه 1.5 لیتر آب را در خود جای می دهد و دارای نازل بخار قابل حرکت است. قهوه ساز گاستروبک سینی گرم نگهدارنده فنجان ها و  نازل آب جوش هم دارد. این دستگاه ازجمله دستگاه های گران قیمت به حساب می‌آید، قیمت قهوه ساز گاستروبک حدود ۱.۵ میلیون تومان است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار