ترازو دیجیتال صادقانه به ما نشان می دهد که رژیم غذایی ما چقدر نتیجه در پی داشته است ، بنابراین اگر راضی هستید به همین رویه ادامه دهید و اگر هم ناراضی هستید بیشتر تلاش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
کد خبر: ۵۸۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 02 April 2018

رژیم گرفتن همیشه کار سختی بوده و نیازمند صبر و تحمل زیاد است. اما همه چیز در طاقت آوردن گرسنگی و نخوردن غذاهای باب میلتان خلاصه نمی شود. یکی از روش های مناسب برای پیشبرد و حفظ رژیم لاغری، وزن کم کردن خود است. چه هر هفته خودتان را وزن کنید چه هر روز، تاثیر خود را خواهد داشت. این کار باعث می شود زمانی که حتی به میزان خیلی کمی وزن شما تغییر کند، بتوانید در حفظ آن موفق تر باشید. ترازو به شما کمک می کند با خودتان صادق باشید.

ترازو ها صادق ترین متد لاغری هستند

قبلا بیشتر پزشکان و متخصصان تغذیه به مراجعین خود توصیه می کردند که بیشتر از یک تا دوبار در هفته خود را وزن نکنند چون ممکن است چک کردن بیش از حد وزن به یک شکنجه روزانه تبدیل شود و افسردگی و عصبانیت شما را تشدید کند. به نظر منطقی می رسد اما یافته های جدید نشان داد که دوری از ترازو ممکن است بهترین رویکرد در کاهش وزن نباشد. افرادی که روزانه خود را وزن می کنند و نتایج را ثبت می کنند به احتمال بیشتری، وزن کم می کنند. چون این روش شما را مجبور می کند که نسبت به ارتباط بین خوردن و دیگر فعالیت های روزانه با وزنتان هوشیار شوید. وزن کردن یک مکانیسم آماده کننده و آگاهی دهنده است که شما را قادر می سازد غذاهایی را انتخاب کنید که متناسب با رژیم و وزنتان است. اگر روی ترازو نرویم بی خبر می مانیم!

ترازو دیجیتال صادقانه به ما نشان می دهد که رژیم غذایی ما چقدر نتیجه در پی داشته است، بنابراین اگر راضی هستید به همین رویه ادامه دهید و اگر هم ناراضی هستید بیشتر تلاش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ترازو ها صادق ترین متد لاغری هستند

دستیار لاغری

ترازو شما را لاغر نمی کند اما در دنیای سلامتی و تناسب اندام جایگاه خاصی دارد و می تواند منبع مفیدی باشد چون وزن موضوعی است که با متناسب تر شدن، سالم تر شدن و جذاب تر شدن در ارتباط است. بهتر است همیشه خودتان را با یک ترازو وزن کنید به این ترتیب اگر ترازو کاملا تنظیم هم نباشد، شما در مورد کاهش یا افزایش وزنتان به نتایج دقیق تری دست پیدا خواهید کرد. مراقب باشید که این ابزار مفید به سرچشمه استرس و ناامیدی تبدیل نشود، شاید شما هم بشناسید اشخاصی را که ارتباط خوبی با ترازوهایشان ندارند.

برای اینکه وزن درستی از خودتان به دست آورید، هر روز در یک ساعت مشخص، قبل از صرف صبحانه و بعد از رفتن به سرویس بهداشتی، خودتان را وزن کنید. عددی که ترازو نشان می دهد، دقیق ترین وزن شماست و دیگر اعدادی که در ساعات مختلف روز مشاهده می کنید، وزن حقیقی شما نخواهد بود. با توجه به قیمت ترازو ، اگر بتوانید آن را به ابزار مفیدی در پیشبرد رژیم لاغری خود تبدیل کنید به نسبت دیگر روش ها و رژیم لاغری گران قیمت، دستیار به صرفه ای استخدام کرده اید.

قانون ثبت شده ای وجود ندارد که بگوید خودتان را وزن کنید لاغر می شوید. اما محققان پیشنهاد می دهند که اگر می خواهید به وزن متعادل و ثابت برسید، خودتان را مرتب وزن کنید تا از وضعیت خود در هر مرحله از کاهش وزن باخبر باشید بنابراین به جز افرادی که نسبت به وزن کردن خود حساس شده اند، ترازو تقریبا برای همه مفید است. ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل با شما اهداف مشترکی داریم و درباره چیزی که فکر می کنیم شما دوست دارید می نویسیم. زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و با ما از چیزهایی که دوست دارید حرف بزنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار