مسئول سازمان جامعه زنان سپاه استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تفریحی پایگاه مقاومت بسیج استان گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های فرهنگی از قبیل شرکت در پیاده‌روی خانوادگی از حرم تا جمکران در روز جمعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 07 March 2018

به گزارش تابناک قم، مرضیه ابراهیم‌آبادی با بیان تبریک به مادران و دختران بسیجی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: 150 پایگاه مقاومت بسیج در سراسر استان قم در روز میلاد حضرت زهرا(س) در جهت ایجاد سبک زندگی زهرایی برنامه‌های متنوع و گوناگونی در دستور کار خود دارند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله خانواده و حجاب گفت: ما در برنامه‌های خود تبیین سبک زندگی زهرایی و نهضت روشنگری و همچنین سلامت اجتماعی و تکوین خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری، نمایشگاه عفاف و حجاب، سیره حضرت زهرا(س) و نیز اقتصاد مقاومتی در خانواده را در روزهای آینده داریم.

وی در تکمیل سخنان خود با اشاره به تجلیل از مادران قمی افزود: در این برنامه‌ها معرفی مادر شهید مدافع حزم عبدالله زارع به‌عنوان مادر نمونه، تجلیل از زنان و مادران اسوه در محلات، تجلیل از مادران و القاب حضرت زهرا(س)، تجلیل از بانوان بسیجی نمونه در پیشبرد اهداف بسیج و دیدار از مادران سالمند را داریم.

مسئول سازمان جامعه زنان سپاه علی ابن ابی‌طالب با بیان برنامه‌های فرهنگی و تفریحی گفت: پایگاه مقاومت بسیج استان برنامه‌های فرهنگی از قبیل شرکت در پیاده‌روی خانوادگی از حرم تا جمکران در روز جمعه، معرفت با مهدویت، دیدار از خانواده معظم شهدا، جشنواره سرود، جشنواره‌های ورزش و جشن میلاد کوثر در پایگاه‌های مقاومت بسیج را داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار