مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: به منظور سرویس‌دهی به زائران و مجاوران علاقمند به شرکت در مراسم لیالی قدر در حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی قطارشهری از ساعت 6 صبح الی 3 بامداد روز بعد ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 05 July 2015
به گزارش تابناک رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری در برنامه زنده رادیویی «شهرما» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در لیالی قدر بیشتر از 150 هزار مسافر سرویس‌دهی خواهند شد و در روزهای دیگر ماه رمضان متوسط 80 هزار نفر جابه‌جا می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس به ایستگاه بسیج قطارشهری مرتبط است و به همین منظور در این روز سرویس‌دهی با تعداد ناوگان بالا و سرفاصله کم در دستور کار است تا روند جابه جایی مسافران به سهولت صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به جهت عدم مزاحمت برای دیگر مسافران از آوردن وسایل حجیم مانند چمدان و کالسکه کودک خودداری شود و در شلوغی واگن‌های قطارشهری از کودکان و سالمندان مراقبت به عمل آید.

طاهری اضافه کرد: در روزهای بعد از مراسم معنوی شب‌های قدر شروع سرویس‌دهی قطارشهری از ساعت 6 صبح است و پایان آن نیز همانند دیگر روزهای عادی تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار