بازار سرمایه در هفته گذشته با روند کاهشی روبه‌رو بود چرا که بسیاری از سهامداران را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۵۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 03 February 2018

به گزارش تابناک : در اولین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با نزول 50.166 واحدی به پله 99 هزار و 355 واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 64 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
نماد‌های پر بیننده معاملات وامید، ومعادن و تاپیکو با روال صعودی و همچنین فولاد، کچاد، پارسیان و فخوز با روال نزولی رو به رو بودند.
شاخص کل فرابورس با 50.4 واحد نزول به پله یک هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 428 میلیون سهم طی 69 هزار نوبت معاملاتی است.
در دومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد 59.2 واحدی به پله 99 هزار و 414 واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 844 میلیون سهم طی 59 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
نماد‌های پر بیننده معاملات فارس، فملی، تاپیکو، آپ، همراه، جم با روند صعودی و نماد شبندر با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.
شاخص کل فرابورس با 30 واحد کاهش به پله 1 هزار و 85 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 376 میلیون سهم طی 60 هزار نوبت معاملاتی است.
در سومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با نزول 33.368 واحدی به پله 99 هزار و 46 واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 59 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
نماد‌های پر بیننده معاملات فملی با روال صعودی و همچنین فارس، فولاد، تاپیکو، پارسیان و فخوز با روال نزولی رو به رو بودند.
شاخص کل فرابورس با 40.0 واحد صعود به پله یک‌هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 404 میلیون سهم طی 51 هزار نوبت معاملاتی است.
در چهارمین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با کاهش 488.40 واحدی به پله 98 هزار و 557 واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از 583 میلیون سهم طی 59 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
نماد‌های پر بیننده معاملات نماد فارس، کگل، شتران، شبندر، شپنا، فملی، کچاد با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.90 واحد کاهش به پله 1 هزار و 84 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 290 میلیون سهم طی 40 هزار نوبت معاملاتی است.
در آخرین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با کاهش 29.424 واحدی به پله 98 هزار و 133 واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 62 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.
نماد‌های پر بیننده معاملات فارس، کگل، خودرو، فولاد، و امید، پارسیان و شپنا با روال نزولی رو به رو بودند.
شاخص کل فرابورس با 40.5 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 304 میلیون سهم طی 34 هزار نوبت معاملاتی است.
بسیاری از کارشناسان بورس براین باوراست قیمت دلار در بازار داخلی بالا رفته و رشد شاخص‌ها ادامه دار شده است این درحالی است که رشد بازار‌های جهانی پیش بینی‌های مثبتی را برای بازار به ارمغان می‌آورد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار