رئیس آموزش و پرورش ملارد از تعهد ۸۳ میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز در این شهرستان به منظور احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و مدارس در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 29 June 2015
محمد قادری تفرشی بـا اشاره به لـزوم توسعه فضاهای آموزشی متناسب با افزایش جمعیت دانش آموزی اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، ارتقا  اماکن آموزشی در قالب کلاس های درس ومدارس، از اولویت های جدی مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش این شهرستان به شمار می رود.

وی افزود:  با تکیه صرف بر اعتبارات دولتی، امکان توسعه مطلوب فضاهای آموزشی امکان پذیر نیست و مشارکت فعالانه مردم وخیرین در این امر خیر، نقش حائز اهمیتی در تامین زیر ساخت های آموزشی ایفا می کند.

تفرشی در ادامه عنوان کرد: به فضل الهی با حضور خیرین مدرسه ساز در امر توسعه و افزایش فضاهای آموزشی، بخشی از نیازهای آموزشی، تربیتی و پرورشی در این عرصه رفع خواهد شد.

وی در ادامه برخی از تعهدات خیرین فعال مدرسه ساز در شهرستان ملارد اشاره کرد و گفت: اهدا سه هزار متر مربع زمین و ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه یوسف آباد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بازسازی مدرسه ۶کلاسه روستای شش(سه میلیارد ریال)،احداث مدرسه ۶کلاسه در منطقه محروم(۳میلیارد ریال)، ساخت مدرسه در شهر ملارد با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال، تعهد تکمیل پروژه ۶کلاسه تا پایان شهریور امسال از جمله تعهدات خیرین مدرسه ساز ملارد است.

این مسئول یادآور شد: اهدا سه هزار متر مربع زمین از سوی شهرداری صفادشت و تکمیل عملیات احداث آن با مشارکت خیرین مدرسه ساز، تخصیص یک قطعه زمین به مساحت دو هزار متر مربع از سوی شورای اسلامی و شهرداری ملارد در منطقه سر آسیاب، تعهد دو میلیارد ریالی از سوی مدیریت شهری صفادشت، جهت بازسازی و تجهیز مدارس این بخش از دیگر تعهدات خیرین مدرسه ساز است.

تفرشی افزود:در مجموع با تعهد اعتباری ۸۳ میلیارد ریالی که به منظور تقویت زیر ساخت های آموزشی در این منطقه در نظر گرفته شده،بخشی از کمبودهای این عرصه رفع می شود.

رئیس آموزش و پرورش ملارد یادآور شد: تسهیل روند آموزشی جمعیت ۶۵هزار نفری دانش آموزی در شهرستان ملارد، مستلزم تامین الزامات آموزشی و تربیتی است و امید آن داریم با افزایش مشارکت خیرین در این امر خیر، توسعه علمی و آموزشی در این منطقه که از استعدادهای بسیار درخشان و شایسته ای نیز برخوردار است باسرعت و شتاب هر چه بیشتری طی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار