نماینده مردم دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب منشأ حرکت مردمی ۹ دی بود، گفت: دسیسه دشمن و جاه طلبی برخی خواص باعث بروز فتنه ۸۸ شد.
کد خبر: ۵۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 30 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حماسه ۹ دی، حضور ملت ایران در سراسر کشور و نه گفتن به همه یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسرائیل بود، تأکید کرد: آمریکا چند حرکت در خاورمیانه و غرب آسیا تحت عنوان انقلاب‌های مردمی، مخملی و سبز انجام داد و به پیروزی رسید و فکر می‌کرد می‌تواند در ایران نیز با این ترفند به موفقیت برسد که همه ما شاهد بودیم مردم ایران در یک هفته پرونده فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

حسن بیگی - کراپ‌شده

وی با ابراز اینکه ذکر ۹دی آیندگان را هوشیار می‌کند لذا باید بفهمیم که دشمن بیدار است و توطئه می‌کند و برای مقابله با آن باید تلاش کرد، افزود: همه دنیا می‌داند در حماسه ۹ دی ملت ایران یکپارچه و یک‌صدا به صحنه آمدند تا بگویند انقلاب خود را دوست داریم و شعار مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آمریکا خیرخواه ما نبوده و قابل‌ اعتماد نیست، تأکید کرد: ملت ایران همیشه پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود و در این موضوع با هیچ‌کس تعارف ندارد، هرکسی که همراه با انقلاب و ولایت باشد مورداحترام است و هرکسی هم‌پشت سر آمریکا باشد دشمن واقعی ملت ایران محسوب می‌شود.

حسن بیگی بابیان اینکه وحدت مهم‌ترین رمز موفقیت مسلمانان است، افزود: امام راحل(ره) با طاسی از آیات و روایات قرآنی بر موضوع وحدت تأکید داشتند و می‌فرمودند اگر افرادی در مسیر غیر از وحدت حرکت کنند، به دین و کشور لطمه وارد می‌کنند، امروز اما ۳۹ سال از انقلاب می‌گذرد و این نظام مسیر خود را در زمینه اتحاد به خوبی طی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار