نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ؛
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 25 درصد واحدهای مسکونی استان سمنان فرسوده است.
کد خبر: ۵۴۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 25 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اتخاذ تدبیر ویژه برای رفع معضل واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده استان را اجتناب ناپذیر دانست و گفت : مجلس شورای اسلامی برای بازسازی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری فرسوده در کشور آماده همکاری با دولت است.

وی اظهارداشت : اگر زلزله ای با شدت قابل توجه ای در استان سمنان رخ دهد، خسارت های مالی و جانی آن جبران ناپذیر است و مجلس شورای اسلامی و دولت باید تدابیری ویژه ای برای رفع این معضل اتخاذ کنند.

حسن بیگی تصریح کرد : زمین لرزه هر لحظه نقاط مختلف کشور را تهدید می کند و باید دستگاه های اجرایی برای نوسازی مجتمع و ساختمان های در معرض تهدید زلزله، چاره ای بیندیشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : در شهر دامغان بیش از 17 هزار واحد مسکونی و تجاری وجود دارد که هر لحظه می توان شاهد امکان تخریب این واحد و خسارت های مادی و جانی با وقوع یک حادثه طبیعی باشیم.

وی با بیان این که دولت در بازسازی زیر ساخت واحدهای مسکونی و تجاری باید کلان نگر باشد ،اظهار داشت : تخصیص اعتبار به صورت قطره چکانی کاری را از پیش نمی برد و دولت باید تقدیم لایحه تاثیرگذار برای رفع این مشکلات جامعه گام بردارد.

حسن بیگی با بیان این که بیش از 20 درصد واحدهای مسکونی و تجاری استان سمنان در نقاط شهری و 30 درصد در نقاط روستایی فرسوده است، تصریح کرد : سمنان هم همانند سایر استان های کشور از واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده قابل توجهی رنج می برد و باید مسوولان دستگاه های اجرایی مربوط توجه ویژه ای به بازسازی این واحدها داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار