در حالی که سایتِ بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در جشنواره های مختلفی که برگزار می کنند برای ساعاتی از دسترس خارج می شود، فروشگاه اینترنتی زنبیل توانست در جشنواره یلدای ایرانی، بدون کوچکترین قطعی نسبت به سرویس دهی به مشتریان خود اقدام نماید.
کد خبر: ۵۴۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 23 December 2017

به گزارش تابناک تهران مدتی است که کسب و کارهای اینترنتی در اعیاد و مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری جشنواره هایی می کنند و در آن جشنواره ها تخفیف های ویژه ای را به مشتریانشان قایل می شوند. اما یکی از مشکلاتی که مشتریان این کسب و کارها با آن مواجه می شوند، از دسترس خارج شدن وب سایت فروشگاه ها به دلایل فنی همزمان با شروع جشنواره ها می باشد که همین امر حواشی بسیاری را برای آنها درست می کند، به طوری که وقتی به صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی رجوع کنیم می بینیم کاربران آن شبکه ها به دفعات از آن کسب و کارها گلایه و انتقادات تندی را مطرح کرده اند.

در چنین شرایطی فروشگاه اینترنتی زنبیل در اولین جشنواره یلدای ایرانی خود توانست در کل مدت جشنواره و بدون اینکه سایت از دسترس خارج شود، پاسخ گوی مشتریان خود باشد. می توان گفت این فروشگاه، تنها فروشگاهی بوده که در زمان برگزاری جشنواره خود، از دسترس خارج نشد.

علاوه بر آن نظرسنجی های صورت گرفته در مورد واقعی بودن تخفیفات این فروشگاه حاکی از آن است که مشتریان از نوع محصولات و برندها ارائه شده در جشنواره و تخفیفات ارائه شده روی آنها رضایت کامل داشتند.

فروشگاه اینترنتی زنبیل در "جشنواره یلدای ایرانی" انواع کالا ها از جمله لوازم خانگی ، لوازم دیجیتال ، لوازم برقی آرایشی و بهداشتی و ... را با تخفیف های تا 50 درصد عرضه کرد و بر اساس ارزیابی ها توانسته رضایت 98 درصدی مشتریانش را کسب کند. طبق اعلام این فروشگاه و به دلیل استقبال خوب مشتریان از این جشواره، این فروشگاه تصمیم دارد برای مناسب های بیشتری در طی سال نسبت به برگزاری جشنواره های فروش اقدام نماید.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار