عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها در سطح مناطق و محلات مختلف شهر تهران مستقر می شود.
کد خبر: ۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹ 16 February 2015

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، «محمد سالاری» با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات شورایاری ها در 22 اسفند ماه به تایید هیات نظارت رسیده، افزود: هیات نظارت مستقل و قانونی برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران متشکل از 9 عضو شورای اسلامی شهر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد سازوکار و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری این هیات به مدت زمان طولانی نیاز دارد، اظهار کرد: انتظار می رود شهردار تهران و ستاد هماهنگی نسبت به تامین نیازهای اعلامی هیات نظارت در سطوح مرکزی، مناطق 22 گانه و محلات 354 گانه اعم از مکان استقرار و حداقل ملزومات مورد نیاز همکاری جدی داشته باشند.

سالاری، اولویت مهم هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها را احصا لیست معتمدین واقعی و بیطرف در سطح محلات، برای نظارت بر فرآیند انتخابات بویژه روز اخذ رای ذکر کرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری های شهر تهران تاکید کرد: برای تسریع در این امر با اعضای شورای شهر مکاتبه شده تا نسبت به معرفی معتمدین مورد اعتماد و بیطرف خود به هیات نظارت مرکزی اقدام کنند.

وی با تقدیر از شهردار تهران در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات شورایاری ها گفت: با توجه به مساعدت و قول های داده شده، امیدواریم ظرف هفته جاری هیات نظارت منطقه ای و محله ای در مناطق و محلات شهر تهران مستقر شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار