معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: ساماندهی گداها، کارتن خواب ها ،کودکان خیابانی و معتادان متجاهر(آشکار) نیازمند هم فکری همه سازمان ها و همکاری و تعامل بین دستگاه های متولی است.
کد خبر: ۵۳۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 02 December 2017

 تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی سعیدی شنبه در دومین جلسه سامان دهی متکدیان، کارتن خواب ها، کودکان خیابانی و معتادین متجاهر افزود: با توجه به آنکه یکی از مشکلاتی که کلان شهرها با آن مواجه اند وجود متکدیان، کارتن خواب ها، کودکان خیابانی و معتادین متجاهر است که باعث ترسیم چهره ای نامطلوب از شهر می گردد، لذا پیرو جلسات قبلی درصدد هستیم تا به حل و رفع این مشکل بپردازیم. 
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز بیان کرد:هرگونه ضعف و ناهماهنگی در حل این مشکل باعث می شود تا ساماندهی اینگونه افراد دچار چالش جدی شود و شرایط را به مراتب وخیم تر کند.
سعیدی ادامه داد: فصل سرما در استان های شمالی و غربی و همچنین موقعیت مکانی و شرایط مناسب جوی شهر شیراز موجب شده تا سیر مهاجران را به این شهر افزایش دهد لذا در بحث اسکان سامان دهی گداها، کارتن خواب ها، کودکان خیابانی و معتادین متجاهر نیازمند ارائه خدمات اجتماعی، راه اندازی مددسراها، نگهداری موقت آنان برای مهار و کنترل آسیب های اجتماعی هستیم تا بتوانیم در ساماندهی این افراد عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: پس از جمع آوری و سامان دهی اینگونه افراد می بایست برنامه های آموزشی و تربیتی برای این افراد در نظر گرفته شود تا علاوه بر خدمات اولیه ای که به آنها ارائه می شود مهارت های دیگر زندگی نیز به آنان آموزش داده شود. 
وی اضافه کرد:نیازمند یک طرح مهندسی جامع و کامل راجع به این موضوعات و کمک و همفکری ادارات متولی هستیم تا در آن اولویت ها، نیازها، موانع و مشکلات مشخص و تصمیم جامعی در این زمینه اتخاذ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار