معاون وزیر ورزش:
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: متأسفانه حوزه قهرمانی برای مسؤولان ملاک و شاخص است که این نمی‌تواند جالب باشد، چراکه با تغییر رنکینگ، ورزش زیر سؤال می‌رود و نباید این طور باشد.
کد خبر: ۵۳۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریبا محمدیان در نشست مشترک با مسؤولان ورزش بانوان استان‌ها و نایب رئیسان بانوان فدراسیون‌های ورزشی کشور در قزوین با بیان اینکه اوقات فراغت بانوان در حال حاضر پنج ساعت است، اظهار داشت: ورزش جزو اولویت‌های آخر بانوان محسوب می‌شود و ما در برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌خواهیم ورزش جزو یکی از پنج اولویت اصلی بانوان باشد.

وی افزود: ورزش سهم مهمی در ارتقا، هویت، عزت و اقتدار ملی داشته و روحیه و نشاط این قشر را به همراه دارد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: سهم ورزش بانوان در تأمین سلامتی، تندرستی و نشاط جامعه از اهمیت بالایی برخوردار بوده، گرچه متأسفانه سهم ورزش بانوان در حال حاضر در ورزش پایین است.

محمدیان مطرح کرد: متأسفانه حوزه قهرمانی برای مسؤولان ملاک و شاخص است که این نمی‌تواند جالب باشد، چراکه با تغییر رنکینگ، ورزش زیر سؤال می‌رود و نباید این طور باشد.

این مسؤول گفت: باوجود برنامه‌ریزی‌های بسیاری که تا کنون انجام شده است، متأسفانه تا کنون کافی پاسخگوی نیاز زنان و دختران نبوده و باید با شتاب بیشتری آن را انجام داد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ما می‌توانیم مدعی باشیم که ورزش بانوان به یک صنعت بزرگ تبدیل شده و به عنوان مهم ثقل درآمدزایی مطرح است.

محمدیان مطرح کرد: ورزش دو نوع محصول کالا و خدمات دارد که باید دست به دست هم دهیم تا کسب و کارها را طراحی و  شناسایی کرد و به جوانان نشان داد.

وی یادآور شد: در کشورهای توسعه یافته برای هر مدال طلای المپیک ارزش نسبی قائل هستند و البته در بخش ورزش بانوان توزیع منابع باید به صورت برابر باشد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سهم ورزش بانوان در صیانت از ارزش‌های اسلامی، دینی و آیینی خاطرنشان کرد: ورزش یک کلان فعالیت اجتماعی است که به عنوان ابزار برای ترویج دین و فرهنگ محسوب می‌شود.

محمدیان افزود: تمام برنامه‌ریزی‌هایی که تا کنون در حوزه ورزش انجام شده است لازم بوده اما کافی نیست و پاسخگوی نیاز زنان و دختران نبوده و باید با شتاب بیشتری آن را انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار