دو مرد جوان که با سرقت از 14 مغازه و دزدین 5 کاسکو قیمتی از یک پرنده فروشی پول میلیونی به جیب زده بودند به 24سال زندان و شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۵۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 28 November 2017

رسیدگی به این پرونده از سال 94 به دنبال چندین فقره سرقت مشابه به فروشگاه های پوشاک، سوپرمارکت و یک مغازه پرنده فروشی در حوالی تهرانپارس در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
شواهد نشان می داد دزدان شب رو بعد از شکستن قفل در وارد مغازه شده و همه اموال را به سرقت برده است. 
تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز و شهرام 34ساله هنگام اجرای آخرین نقشه اش بازداشت شد.وی همدست دیگرش به نام اسماعیل را نیز لو داد وآنها در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده شاکیان یک به یک به تشریح شکایتشان پرداختند. یکی از شاکیان گفت: وقتی صبح به مغازه ام که فروشگاه پوشاک است برگشتم متوجه سرقت شدم تمام لباس های مارک دار مغازه ام به سرقت رفته است.
شاکی دیگر که صاحب مغازه پرنده فروشی بود نیز گفت: 5 طوطی کاسکو از مغازه ام سرقت شده است.
دیگر شاکیان پرونه نیز درخواستشان مبنی بر اشد مجازات را مطرح کردند.
سپس شهرام به دفاع پرداخت و گفت: حرفی برای گفتن ندارم، 14 فقره سرقت را قبول دارم اما فرزندم خردسال است و مادرپیرم به بیماری سرطان مبتلا شده است. من به خاطر فشارهای زندگی دست به سرقت زدم. اشتباه کرده ام و حالا از شاکیان و قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.
متهم دیگر نیز ابراز پشیمانی کرد و گفت من از سر ناچاری دست به سرقت زدم و حالا قول می دهم با برگرداندن اموال مسروقه رضایت شاکیان را جلب کنم.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام هر یک از متهمان را به 12سال زندان، 74ضربه شلاق و رد مال محکوم کرد.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار