رئیس پلیس پایتخت گفت: بخش زیادی از معضلات ترافیکی شهر تهران قابل حل است و پلیس بنا دارد در کنار شورای شهر و شهرداری، فضایی را ایجاد کند که خدماتی شایسته به شهروندان ارائه شود.
کد خبر: ۵۲۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 06 November 2017
محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از اعضای شورای شهر در ستاد مرکزی پلیس راهور تهران حاضر شدند و از بخش مختلف  پلیس بازدید کردند.

پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

 رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر لزوم همراهی پلیس با شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان گفت: پلیس بنا دارد در کنار شورای شهر و شهرداری فضایی را ایجاد کند که خدماتی شایسته به شهروندان ارائه شود چرا که بخش زیادی از معضلات ترافیکی شهر تهران قابل حل است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: برای حل این مشکلات باید برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مد نظر قرار گیرد. اگر پلیس در کنار شهرداری تهران نباشد، مدیریت شهری دچار مشکل می‌شود. البته نگاه ما مبتنی بر هم‌افزایی است که نتیجه آن افزایش رفاه مردم است.

سردار رحیمی ضمن اشاره به محدودیت‌های پلیس بیان کرد: به‌عنوان کسی که قبلاً در پلیس راهنمایی و رانندگی بوده می‌گویم که پلیس برای حل مسئله ترافیک برنامه دارد و رویکرد ما در این زمینه هم‌افزایی و همدلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار