مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای تهران در حال حاضر۱۳۱ است، از برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به دلیل وقوع گرد و غبار و افزایش غلظت ذرات معلق خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 01 November 2017
حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز است که ناشی از افزایش غلظت ذرات معلق و پدیده گرد و غبار در سطح شهر تهران است و پیش‌بینی می‌شود شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس تا فردا (۱۱ آبان) برای برخی مناطق تهران همچنان تداوم داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط تا فردا تداوم دارد و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی غربی پیش ‌می‌شود.به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جمعه (۱۲ آبان) از سرعت باد کاسته می‌شود و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: دمای تهران طی روزهای پایانی هفته کاهش جزئی خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار