رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد از مرگ ۳ نفر از اعضا یک خانواده در اثر گاز گرفتگی در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 28 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "جمال نادری پور" از حادثه انتشار گاز منو اکسید کربن در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: خودرو این خانواده مقابل درب همسایه پارک بوده و امکان تردد از همسایه سلب شده بود، به همین دلیل همسایه ها برای جابجایی خودرو به منزل آن ها مراجعه کردند و از این گاز گرفتگی مطلع شدند، ساعت حدود ۱۰ صبح حادثه گاز گرفتگی به آتش نشانی ملارد اطلاع داده شد و این گاز از یک آبگرمکن دیواری منتشر شده بود.

وی اضافه کرد: در این واحد مسکونی یک کودک دختر ۱۲ ساله، یک پسر ۲۱ ساله و یک خانم ۴۵ ساله حضور داشتند، که در اثر انتشار گاز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

نادری پور بیان کرد: ظاهرا ۲ روز قبل از این حادثه، گاز گرفتگی در همین واحد مسکونی سبب مراجعه افراد این خانواده به درمانگاه شده بوده است و درمانگاه نقص وسایل گازسوزی را به این افراد گوشزد کرده بوده است، اما متاسفانه توجه به و اقدام به اصلاح وسیله گازسوز مذکور نکرده اند.

وی افزود: مادر خانواده به حمام مراجعه کرده بوده و افزایش شعله آبگرمکن سبب انتشار گاز در خانه شده بود و ابتدا دختر و پسر که درون خانه بودند، دچار گاز گرفتگی می شوند و سپس گاز به درون حمام نیز سرایت کرده و سبب گاز گرفتگی مادر خانه شده است.

نادری پور گفت: اگر شهروندان به آتش نشانی اعلام کنند، امکان بازدید وسایل گازسوز به صورت رایگان توسط آتش نشانی مهیا است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ملارد با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، اظهار داشت: شهروندان عزیز نسبت به استاندارد بودن و نصب صحیح وسایل گازسوز منزل یا محل کار دقت کنند، تا شاهد تکرار این حوادث غم انگیز نباشیم.

وی اضافه کرد: اکثر خانواده ها سماور گازی بدون ترموکوپل مصرف می کنند که معمولا هم ترموکوپل ندارند و بسیار خطرناک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار