رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه ایران، گفت: سفارت عراق در تهران روزانه بیش از ۷۰ هزار ویزا صادر می‌کند.
کد خبر: ۵۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 27 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجتبی کریمی" با اشاره به این که امروز دفاتر ۱۲ گانه عراق همه باز بودند و به کار صدور روادید مشغول بودند، اظهار داشت: البته یکی دو تا از دفاتر به دلیل حجم کاری کم، به حالت نیمه باز بودند.

وی با بیان این که تا آخر وقت پنجشنبه شب یک میلیون و ۲۷۰ هزار روادید صادر شده است، تصریح کرد: به این میزان، آمار قابل توجهی هم امروز اضافه شده است.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اینکه امروز از نزدیک شاهد زحمات نیروی انتظامی بودیم، این عزیزان به خوبی گذرنامه ها را صادر می کردند و دفترچه های مسافرتی افاغنه نیز با قدرت و قوت تمام صادر می شود، تصریح کرد: خانواده هایی که قصد شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین را دارند باید برای فرزندان خود هم ویزا تهیه کنند و دریافت ویزا برای افراد در سنین مختلف ضروری است.

کریمی افزود: کسانی که سربازی نرفته اند اگر در حین انجام خدمت نباشند می توانند گذرنامه دریافت کنند، به شرطی اینکه در سامانه epolice وثیقه ۳ میلیون تومانی پرداخت کنند.

وی با بیان این که افراد دقت کنند که پاسپورت های خود را به هر دفتری نسپارند و از طریق دفاتر مجاز اقدام کنند، تصریح کرد: دفاتر شیراز و اصفهان جزو شلوغ ترین دفاتر صدور روادید هستند که با روند کند صدور روادید طی سه چهار روز گذشته، دچار اختلال شدند.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه ایران با تاکید بر این که در تهران سفارت عراق هر مقدار ویزا را که صبح تحویل می گیرد، بعدازظهر برمی گرداند، یادآور شد: گاهی اوقات سفارت عراق روزی ۷۰ هزار روادید در تهران صادر می کنند.

کریمی ادامه داد: عزیزانی که طبق آمایش مرزی باید از مرز مهران بگذرند، برای جلوگیری از ازدحام در مرز مهران می توانند از چذابه و شلمچه نیز تردد کنند اما کسانیکه طبق آمایش مرزی باید از مرز شلمچه و چذابه عبور کنند نمی توانند از مرز مهران تردد داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار