در آستانه نوزدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه؛
شهردار منطقه 10 از رقابت 8 هزار دانش آموز در 20 واحد آموزشی در طرح شهردار مدرسه، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سهیلا صادق زاده" ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهداف برگزاری نوزدهمین مرحله انتخابات شهردار مدرسه، گفت: مدرسه یک نهاد کوچک و مهم در جامعه است و در این طرح ضمن تقویت مسوولیت پذیری و ارتقای روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری، شناخت بهتر شهر و شیوه های اداره آن به منظور ایجاد رابطه عاطفی و مسوولانه نسبت به محیط زندگی، دانش‌آموزان با مسائل فرهنگی، مذهبی و دینی، سیاسی، اجتماعی، حمل و نقل، ایمنی، پسماند و ... آشنا می شوند.

وی افزود: در این طرح قریب به 8000 دانش آموز در 10 واحد آموزشی پسرانه و 10 واحد آموزشی دخترانه مقطع متوسطه دوره اول در فضا و فرصت انتخاباتی برابر، آمادگی خود را برای مشارکت و مسئولیت پذیری در زندگی و محیط پیرامون خود اعلام می کنند.

صادق زاده آشناسازی دانش آموزان با ماموریت‌های شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف را از اهداف طرح شهردار مدرسه برشمرد و یادآور شد: منتخبین پس از آشنایی با وظایف و مسئولیت هایشان توسط مسئولین آموزشی و مدیران شهرداری منطقه در راستای اداره امور مدرسه و کمک به ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و تشویق سایر دانش آموزان برای کمک به بهبودی و بهسازی محیط آموزشی خود فعالیت گسترده و پرشوری را آغاز می کنند. 

وی تصریح کرد: طراحی و نصب پوسترهای تبلیغاتی شهرداران مدارس و نیز اطلاع رسانی به دانش آموزان در این زمینه صورت پذیرفته و انتخابات شهرداران مدرسه در روز نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار