کد خبر: ۵۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 22 June 2015
امروز بسیاری از مناطق استان تهران هوای گرمی را تجربه می کنند و شهرستان ورامین نیز با ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در این روز است.

اولین روز ماه تابستان یکی از گرمترین روزهای استان تهران محسوب می شود به طوری که روزه داران تهرانی امروز گرمای هوا ۴۰ درجه سانتی گرادی را تجربه می کنند.

در حالی که امروز بسیاری از مناطق استان تهران هوای گرمی را تجربه می کنند اما شهرستان ورامین با ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در این روز است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دمای هوای تهران امروز به ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد و ورامین با ۴۲ درجه، فرودگاه امام با ۴۱ درجه و شهریار و چیتگر با ۳۹ درجه بیشتری میزان گرما را نشان می دهند.

از طرف دیگر فیروزکوه با ۱۵ درجه و آبعلی با ۱۸ درجه سانتی گراد نیز سردترین نقاط استان تهران در اولین روز تابستان امسال خواهند بود.

گفتنی است روز گذشته احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است و دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان تهران، البرز، خوزستان، سمنان، قم، لرستان، هرمزگان و یزد بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و خوزستان با ۴۶ درجه گرمترین استان کشور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار