سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از شمال غرب به کشور اعلام کرد: از اواخر دوشنبه و طی روز سه شنبه در سواحل خزر، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیلها اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۵۰۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 16 October 2017
احد وظیفه با اشاره به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی گفت: از اوایل شب دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی، ابتدا برای استان های واقع در شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. روز سه شنبه به علت استقرار این سامانه بر روی نوار شمالی کشور، بارش به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما به اندازه ۸ تا ۱۲ درجه در استانهای واقع در شمال البرز و ۶ تا ۸ درجه در جنوب البرز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از اواخر دوشنبه و طی روز سه شنبه، به علت شدت بارش در سواحل دریای خزر، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیلها اتفاق خواهد افتاد. در همین مدت دریای خزر مواج خواهد بود. روز چهارشنبه در استانهای شرقی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی هواشناسی تاکید کرد: در همین روز، در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استانهای چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد، افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار