دانشگاه فرهنگیان پس از انتشار خبری در سایت تابناک پاسخی به دفتر این سایت ارسال کرده که به همراه توضیحات منتشر شد.
کد خبر: ۵۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 07 October 2017
به گزارش تابناک تهران، پیرو انتشار خبر « دانشگاه فرهنگیان از جایگاه واقعی خود افول کرده است» در سایت تابناک، دانشگاه فرهنگیان جوابیه ای به دفتر این سایت ارسال کرد که به شرح زیر است:

دانشگاه فرهنگیان، برمدار کیفیت در بسیاری از شاخص ها رشد  مشهودی داشته است.

خبرگزاری محترم تابناک در پاسخ به مطلب مندرج در آن سایت خبری محترم با  عنوان: "دانشگاه فرهنگیان از جایگاه واقعی خود افول کرده است " موارد ی به شرح ذیل به آگاهی نماینده  محترم  مجلس شورای اسلامی و مخاطبین گرامی می رساند:

1- برای تایید مطلبی که در تیتر آمده نماینده محترم برای فرمایش خود هیچ ادله ای ارائه نفرموده اند، به استناد کدام عدد و رقمی و با چه معیاری افول دانشگاه فرهنگیان سنجید ه شده است؟

2-دانشگاه فرهنگیان از سال 92 تا کنون با برنامه محوری بر مدار کیفیت حرکت کرده و در بسیاری از شاخص ها کمی نیز رشد غیر قابل انکار و مشهودی داشته است که برای آگاهی نماینده محترم و ملت شریف ایران تنها به بخشی از آن درچند محور به صورت گذرا اشاره می کنیم:

3- تهیه، تنظیم و تصویب سند راهبردی برای نخستین بار، افزایش اعضای هیات علمی مورد تایید وزارت علوم  از 4 نفر در سال 92 به بیش از  600 نفر در سال 96 ، در مقطع کارشاسی ارشد در 12 رشته و 13 گرایش اخذ مجوز و راه اندازی شده  و اکنون دانشجویان کارشناسی ارشد بیش از 400 نفر بوده  و در همین یک شاخص رشد 400 درصدی مشهود است. 

4- افزایش مدیران دارای مدرک دکتری از 4 نفر  در سال 92 به بیش از 70 نفر در سال 96 
5- افزایش فضای آموزشی ( تملک ) از607153متر مربع در سال 92 به 889813 مترمربع در سال 96 همچنین با تلاش های همکاران و اساتید سخت کوش این دانشگاه در سراسر  کشور در بخشهای دانشجویی، علمی، پژوهشی  و.. رشد محسوسی داشته ایم که مجال بیان همه آنها نیست.

6- دانشگاه فرهنگیان همواره آمادگی داشته و دارد تا با حداکثر ظرفیت و توان خود در خدمت نظام  تعلیم و تربیت برای آموزش و پرورش معلمینی در طراز جمهوری اسلامی، باشد اما این دانشگاه در تعداد و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو هیچ نقشی ندارد. از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با دلسوزی  و نگرانی  وضیعت دانشگاه فرهنگیان راپی گیری می فرمایند مدد می طلبیم تا با مهیا کردن بستر های لازم را از طریق تصویب قوانین و توصیه به دستگاههای مسئول نظیر سازمان محترم مدیریت در اعطای ردیف استخدامی بیشتر زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان فراهم نمایند. 

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار