مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران، گفت: تاثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه های شهری در شمال تهران با اجرای طرح «اتاف گردی» مورد ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۰۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "فرخ غفارزاده"  امروز (سه شنبه) با اعلام این خبر، اظهار داشت: اداره کل مطالعات شهرداری تهران حدود هشت سال متولی اصلی انجام طرح «اتاف» در شهر تهران از طریق ادارات مطالعات مناطق بوده است و چندیست به جهت هم افزایی دانش مدیران و افزایش آگاهی ایشان از نتایج اتاف های انجام شده در مناطق، طرحی به نام اتاف گردی را به مرحله اجرا در آورده است.

وی با اشاره به اینکه اتاف در اصل خلاصه عبارت ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی است که در سه مقطع زمانی پیش از اجرای پروژه در حین اجرا و پس از اتمام پروژه انجام می پذیرد بیان داشت: در اجرای روند این طرح، اداره مطالعات شهرداری منطقه یک میزبان مدیران اداره کل مطالعات شهرداری تهران و مناطق  ۲۲ گانه شد و از چند پروژه عمرانی و توسعه ای از جمله موزه دارآباد، موزه سینما، ستاره شناسی، باغ موزه هنر ایرانی، موزه موسیقی و... بازدید بعمل آمد.

غفارزاده گفت: در این بازدید روند انجام اتاف در این پروژه ها و پیشنهادات و نکات اصلاحی که باعث افزایش کارآمدی این مجموعه ها شده بود مورد بررسی و نقد قرار گرفت و مسوولان از نزدیک شاهد تاثیر تهیه اتاف بر کیفیت اجرای پروژه ها و اماکن بودند.

مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران در پایان، افزود: لمس عینی نتایج مثبت مطالعات در چنین بازدیدهایی برای دست اندرکاران اتاف می تواند در پیشبرد اهداف اتاف در مناطق بسیار موثر واقع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار