معاون صنایع دستی کشور با بیان اینکه صنایع دستی از آستانه بحران خارج و در آستانه خیزش و توسعه واقع شده است از برنامه مشترک حراج تهران با حراج صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 20 June 2015
بهمن نامورمطلق با بیان اینکه امتیاز این نمایشگاه این بود که نمایشگاه به استقلالی رسید و تاجران به تولیدکنندگان رسیدند که این همان چیزی بود که می‌خواستیم اظهار داشت: در این نمایشگاه حمایت واقعی از تولیدکننده همزمان با حمایت از تاجر انجام شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از یک دستگاه حمایت‌کننده از تولید به یک دستگاه حمایت از تولید و تجارت تبدیل شدیم تصریح کرد: تا به حال تولیدکننده را فقط حمایت می‌کردیم در حالی که حمایت واقعی از تولید حمایت از هر دو حوزه تولید و فروش است، چرا که صرف حمایت از تولید و اینکه انبارهای تولیدکنندگان پر از محصول شود و در مقابل تاجری برای فروش نداشته باشیم نه تنها حمایت از تولید محسوب نمی‌شود بلکه بدترین خیانت به تولیدکننده است.

نامورمطلق با بیان اینکه حتماً نسبت به وضعیت مطلوب فاصله داریم اما گام‌ها و جهت درست است ادامه داد: ما به هدف واقعی نزدیک و از وضعیت بحرانی خارج می‌شویم؛ صنایع دستی از آستانه بحران خارج و در آستانه خیزش و توسعه واقع شده است.

معاون صنایع دستی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقای که تازه رخ داد این بود که مسئولان حراج تهران را با مسئولان حراج صنایع دستی مرتبط کردیم و قرار شد با هم کار مشترک داشته باشند و در این زمینه مشاور وزیر ارشاد اعلام کرد که کار مشترکی در این زمینه صورت می‌گیرد و این یکی دیگر از اتفاقات مبارک در صنایع دستی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار