فرمانده پایگاه شهید لشکری نیروی هوایی ارتش از ارسال دومین محموله کمک های جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان مظلوم میانمار، فردا (پنجشنبه) از بنگلادش، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 20 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه چی" در حاشیه بارگیری این محموله، با بیان اینکه نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در یاری رساندن به مظلومان پیشتاز بوده است، گفت: در این محموله کمک های هلال احمر، کمک های مردمی و کمک های نیروهای مسلح از جمله نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به کشور بنگلادش ارسال خواهد شد تا به دست مسلمانان مظلوم میانمار برسد.

وی افزود: اولین محموله در ٢٤ شهریورماه توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بنگلادش ارسال شد و با هماهنگی هایی که انجام شده، قرار است هفته ای یک محموله برای مسلمانان میانمار ارسال شود.

تسویه چی ادامه داد: در حال حاضر ١٠٠ تن بار انبار شده است که با توجه به اینکه سوختگیری هواپیما برای رفت و برگشت بصورت یکجا انجام می شود، در هر محموله ٣٠ تن اقلام امدادی شامل پتو، چادر، کنسرو غذایی، دارو و غیره ارسال می شود.

فرمانده پایگاه شکاری شهید لشکری تهران با اشاره به همکاری بنگلادش در خصوص محموله های امدادی برای مسلمانان میانماری، گفت: بدلیل اینکه فرودگاه مقصد دارای برخی محدودیت ها است، حداقل توقف را در آنجا خواهیم داشت تا دچار اخلال در پروازهای آنها نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار