باور کنید یا نه اما بدانید که بوگاتی قبلاً درباره جانشین احتمالی شیرون صحبت کرده است. شیرون می‌تواند در کمتر از 42 ثانیه از سکون به سرعت 400 کیلومتر در ساعت رسیده و سپس کاملاً متوقف شود.
کد خبر: ۴۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 17 September 2017

به گزارش تابناک : البته این خودروساز فرانسوی هنوز در مراحل کاملاً اولیه برنامه‌ریزی بوده و مدیرعامل کمپانی آقای ولفگانگ دورهایمر در مصاحبه با رود اند تراک گفته است:

به سؤال خودروی بعدی کدام است باید در سال 2019 پاسخ داد. سال بعد سال پیش توسعه بوده و ما ایده‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد.


بوگاتی هم‌اکنون روزهای بسیار شلوغی داشته و برنامه‌هایی برای تولید حدود 70 دستگاه از شیرون در سال دارد. در سال 2018 ایده‌های مختلف برای هایپرکار جدید برند بررسی خواهد شد و یک سال بعد کارهای مهندسی واقعی شروع خواهد شد. دورهایمر تأیید کرده بوگاتی 300 دستگاه از 500 دستگاه برنامه‌ریزی شده را فروخته است.

او گفت:

شیرون برای یک زمان مشخص با ما خواهد بود. برنامه فروش آن برای 6 سال بوده و هم‌اکنون ما لیست انتظار 4 ساله‌ای داریم. از 500 دستگاه برنامه‌ریزی شده تعداد 300 دستگاه را فروخته و در سال تولید 70 دستگاهی داریم. این حجم تولید را افزایش نمی‌دهیم.


حدس ما این است که جانشین شیرون را تا پیش از سال 2022 یا 2023 نخواهیم دید. آیا بوگاتی با تولید مدل‌های ارزان‌تر سبد محصولات خود را گسترش خواهد داد؟ نه!


دورهایمر گفت:

من می‌توانم بخشی از آینده بوگاتی را ببینیم. این برند حد نهایی باقی خواهد ماند. بسیار سطح بالا و تیز. بهترین متریال، بهترین تکنولوژی، بالاترین قیمت.







منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار