استاندار تهران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران:
تابناک تهران - استاندار تهران گفت:‌ امسال در بخش تخصيص بودجه به برخي از دستگاه ها با مشكلاتي مواجه شديم و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور هم در حد توان تخصيص داد اما اميدواريم با احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در چارچوب هاي مشخص شده تعهدات بودجه اي صد در صد اجرايي شود.
کد خبر: ۴۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 17 June 2015
به گزارش تابناک تهران سيدحسين هاشمي  در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كه با حضور معاونان استاندار، اعضاي شورا و جمعي از فرمانداران استان برگزار شد،ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان،به انتخاب نعمت الله تركي به عنوان رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران اشاره كرد و گفت:‌تجربه آقاي تركي در استانداري تهران و اكنون حضور وي در سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، فرصتي مهيا كرده تا دستگاه هاي اجرايي نيز از آن تجربيات بهره مند شوند.

وي افزود:‌ دستگاه هاي اجرايي استان به واسطه بودجه هاي تملك دارايي و جاري با سازمان مديريت و برنامه ريزي و استانداري تهران در ارتباط هستند.

هاشمي با ابراز خشنودي از احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت:‌ خوشبختانه بودجه هاي ملي نيز متمركز شده و از طريق اين سازمان پيگيري مي شود و مزيت ديگري براي استان به همراه دارد.

استاندار تهران افزود:‌ امسال در بخش تخصيص بودجه به برخي از دستگاه ها با مشكلاتي مواجه شديم و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور هم در حد توان تخصيص داد اما اميدواريم با احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در چارچوب هاي مشخص شده تعهدات صد در صد اجرايي شود.

هاشمي با بيان اينكه استان تهران بيش از 50 درصد ماليات كل كشور را تامين مي كند گفت:در حاليكه ‌ سال گذشته از  ماليات كشور  تنها 50 ميليارد تومان سهم استان شد و استان تهران با 14 ميليون جمعيت انتظار خدمات رساني متناسبي با جمعيت دارد .

وي تاكيد كرد: لازم است در سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي جايي كه امكان تامين بودجه وجود ندارد تخصيص انجام نشود تا كنترل بوجه استان به خوبي پيش برود.

به گزارش تابناک تهران در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان جزئیات بودجه دستگاههای اجرایی و فرمانداریهای استان به اطلاع مدیران دستگاهها رسید و در پایان با رای‌گیری انجام شده بودجه استان تهران مصوب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار