فرمانده انتظامي شهرستان تايباد از شناسايي و دستگيري جاعل حرفه اي اسناد و مدارك كه به جعل گسترده مدارك اراضي دولتي به ارزش 3 ميلياردو400ميليون ريال اقدام کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 14 June 2015
سرهنگ محمد رضا روحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تایباد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر جعل گسترده اسناد و مدارک ۸۵ هزار متر اراضی دولتی توسط فردی به هویت معلوم موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

روحی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد.

وی با اشاره به اظهارات فریبنده جاعل به منظور گمراه کردن مأموران و انحراف مسیر پرونده خاطرنشان کرد: گردآوری ادله غیر قابل انکار توسط پلیس دست متهم را رو کرد و او در کمتر از ۲۴ ساعت پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشت.

این مقام مسئول اظهار داشت: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد این فرد با جعل اسناد و مدارک سوری مقدار ۸۵ هزار متر از اراضی دولتی به ارزش ۳ میلیارد وچهارصد میلیون ریال در بهترین موقعیت شهر را تصرف نموده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار