نگاه شش روزه به شش کاندیدای شهرداری مشهد
گزینه های شهرداری مشهد بعد از ماه ها بررسی، معرفی شدند؛ بر این اساس ابتدا 18 نفر و سپس 6 نفر برای رسیدن به پست شهرداری انتخاب و بناست در جلسه ای دیگر، از میان این شش تن، فرد مورد نظر برای یک دوره تصدی شهرداری مشهد را بر عهده بگیرد؛ سایت تابناک رضوی بر آن شده تا هر روز به معرفی هر یک از این اشخاص بپردازد و توانمندی این افراد برای تصدی شهرداری مشهد را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
کد خبر: ۴۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 05 August 2017
وحید قربانی کیست؟
به گزارش تابناک رضوی : وحید قربانی از اهالی سبزوار و عضو مجمع مشورتی اصلاح طلبان مشهد است؛ این کاندید
سیاسی که در رشته برنامه ریزی روستائی تحصیل کرده است، این روزها به عنوان کاندیدای جدی برای شهرداری مشهد از سوی هم حزبیانش مطرح شده است.
قربانی نیز که به تازگی دکترای جغرافیای روستایی را از دانشگاه آزاد مشهد دریافت کرده در دوره احمدی نژاد در استانداری مشغول فعالیت بوده  و به گفته برخی منابع آگاه این روزها به عنوان فرد مورد وثوق استاندار خراسان مطرح است؛ او که هم اکنون در دفتر امور روستایی استانداری در حال خدمت است، نقاط قوت و ضعف بسیاری برای تصدی گری شهرداری بر عهده دارد و جنجال بسیاری در خصوص حضور و عدم حضورش مطرح است.
شاید نقاط ضعف قربانی را بتوان عدم آشنایی با مسائل شهری و تخصصش در مسائل روستائی عنوان کرد اما به واسطه حضورش در استانداری خراسان، نسبت به مسائل استانی نا آشنا نیست. دیگر آنکه می توان به نداشتن سابقه اجرایی و مدیریتی در سطح ملی اشاره کرد که قربانی فاقد این امتیاز است. از سویی، او که کارشناسی عمران دارد می توان این گمان را برد که نگاهی سخت افزاری به شهر خواهد داشت و از آنجایی که سابقه ای در این حوزه ندارد نمی توان عملکرد او را درباره ی فروش شهر مورد بحث و بررسی قرار داد و تا حدی نحوه حضور او و دیدگاه هایش غیر قابل پیش بینی است.
اما از سوی دیگر از جمله نقاط قوت او را می توان عدم اعتقاد به جذب نیروهای بدون صلاحیت و ممانعت از ورود شهرداری به عرصه های غیر مرتبط دانست؛ با توجه به این نکات باید منتظر ماند و دید که منتخبین مردم به اولویتشان در انتخاب شهردار، سیاسی بودن او اکتفا می کنند یا آنکه بر لزوم توانمندی، ارائه برنامه و سابقه مدیریتی در حوزه شهری نیز اصرار دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار