نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در دیدار با وزیر ارشاد گفت: لازم است اداره کل ارشاد استان تهران در ورامین مستقر شود.
کد خبر: ۴۵۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 10 July 2017
سید حسین نقوی حسینی در دیدار با رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرمانداران و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: دیار ۱۵ خرداد همواره در صف اول دفاع از ارزشهای انقلابی و فعالیت های فرهنگی بوده است.
 
وی افزود: یکی از موارد مطروحه در این جلسه استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین است.
 
نقوی حسینی بیان داشت: طی این دیدار مقرر شد با توجه به دستور وزیر محترم یک هیات متشکل از معاونین وزیر و رئیس ادارات ارشاد تشکیل شود تا در اولین فرصت با بازدید جداگانه از شهرستان های ورامین، پیشواو قرچک  نسبت به تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در ادامه گفت: در این جلسه لزوم ایجاد و راه اندازی سینما در هر سه شهرستان نیز مطرح شد.
 
وی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده طی این جلسه کمک مالی به  انجمن های هر سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک بوده است.
 
نقوی حسینی در حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر گفت: دشت ورامین متشکل از سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا با دارا بودن قدمت سابقه انقلابی و درخشیدن در ۱۵ خرداد استحقاق آن را دارد که از امکانات و پیشرفت های زیادی برخوردار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار